dinsdag 3 mei 2011

Mijn eerste award gekregen!

Hallo allemaal,

Oh wauw, mijn eerste award hier en ik heb hem in ontvangst mogen nemen van Bietjes blog , dank u Birgitte!!




Er zitten wel een paar voorwaarden aan vast. Eerst een vijftal vragen beantwoorden.

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?
Goede vraag, gewoon omdat ik graag bak en kook en ik zo andere mensen (lees ook kinderen met een problematiek) op deze manier kan helpen met een blog te maken van min keukenprobeersels, met foto's en een stappenplan zodat ook die groep kinderen zelfstandig kan bakken/koken.

2. Welke soorten blogs volg je?
vooral creatieve blogs

3. Wat is je favoriete kleur?
vooral warme kleuren

4. Wat is je favoriete film?
ik zie niet graag film, is te lang stil zitten :-)
maar als ik écht moet kiezen, iets moois, grappig en dansfilms

5. Welk land jou je graag willen bezoeken?
Italië, maar geen idee waarom, erg hé,hihi,
en misschien ook eens Amerika, om te zien hoe het daar in het echt is :-)

En ik moet de award aan 5 anderen met een blog met minder dan 100 volgers doorgeven, maar ik geef hem door aan al mijn volgers die minder dan 100 volgers hebben hoor !!

Groetjes,

2 opmerkingen:

marika zei

gefeliciteerd met je award!!!

groetjes,marika

cheneson zei

leuk zo een award, en die vragen zo weten we weer wat meer over jou :)