donderdag 21 april 2011

Meloen-(ijs)lolly's

Hallo allemaal,

Ik had nog een meloen liggen die op moest en de kindjes hadden al eens gevraagd wanneer mama nog eens ijslolly's ging maken, " de zon schijnt toch hé mama ",

Dus ik heb even op internet gezocht, en ik vond dat je er 100 gr suiker en één zakje vanillesuiker moest bijdoen,


meloen in stukjes doen en samen met de suiker in de blender doen,


eens gemixt, alles in de ijslollyhoudertjes gieten,


en dit alles in de diepvries plaatsen,

Smakelijk,

4 opmerkingen:

marika zei

mmm,dat zal lekker smaken met dit warme weer

groetjes,marika

Sandraatsjuh zei

ohhhhhhh lekker!!! die ga ik zeker proberen...... nu al zin in!

Margo zei

Tof idee, dat moet ik ook nog ergens hebben liggen die tupperware-vormpjes :)
Liefs
Margo

Marianne zei

Zijn dat de vormpjes van tupperware? Die zou ik me ook weer eens moeten aanschaffen. Mijn moeder had die ook toen wij nog klein waren en ik heb ze meegekregen toen ik trouwde, maar in die 25 jaar dat ik ze heb zijn er al onderdelen verloren gegaan en wat er nog van overbleef is zoek sinds we verhuisd zijn. Mijn kids, 18,20 en 22, wilden vorige week ook zelf ijslollies maken, maar bij gebrek aan vormpjes hebben ze me naar de winkel gestuurd om petit-gervais en heben ze die met een frisco stokje ingevroren.