maandag 28 maart 2011

Mascarpone-advocaatcréme

bBenodigdheden voor 3-4 personen;


250 ml room,
250 gr mascarpone,
2 eetlepels suiker,
150 ml advocaat

Bereidingswijze;

Klop de slagroom met de suiker stijf.



Roer de mascarpone los en meng met er de advocaat doorheen en voeg daarna de slagroom toe en meng door elkaar.


Vul kleine potjes met een boudoirkoekje op de bodem en vul het potje verder met de mascarpone-advocaatcréme.


Werk het potje af met een boudoirkoekje erop en zeef wat cacaopoeder erover.
En zet het daarna voor 4u in de koelkast.



Smakelijk,

6 opmerkingen:

Margo zei

Hmmmm ziet er njammie uit zeg !
Liefs
Margo

Marianne zei

dat ziet er weer een heerlijk caloriebommetje uit Jaimie. Hier is er chocolade ijs aan het draaien.

Margreet zei

Bah wat lekkerrrrrrr Jaimie ;-)
Het water loopt me gewoon uit de mond mmmmm

groetjes van Margreet

marika zei

mmm,dat ziet er erg lekker uit.Dit ga ik zeker eens proberen

Bietje zei

Ik heb deze van de week uitgeprobeerd. Alleen ietsjes anders. Er was geen mascarpone in de winkel, daar heb ik magere kwark voor genomen. En ik kon ook geen goede koekjes vinden, dus ging er een plak cake onderin het schaaltje. Oh, ja, en ik heb wat minder advocaat er in gedaan. Die smaak is té overheersend naar onze smaak. Maar het geheel was echt erg lekker. En heel erg lente-achtig. Dank je voor het recept.

susie zei

lekker .. lekker .. lekker .. lekker .. :)

xxx