zondag 9 januari 2011

Druk hier !

Hallo allemaal,

Ik had wel gezegd dat ik in Januari terug ging komen posten, maar het is hier zo druk (wij zitten ook nog volop in verbouwingen),
dat ik niet goed weet wanneer ik wel of niet ga kunnen posten, sorry !

Ik zag in de week de zon zo mooi schijnen, ah dan wilde ik al dat het zomer was, dat de groenten en het fruit tenminste smaak hebben, en niet waterachtig proeven hé :-)

Dus gingen we hier 's middags al gezellig met een kom sla gevuld met paprika, tomaat en komkommer aan tafel , met een dressing bij, heerlijk toch, en dan dromen van de BBQ in de zomermaanden hé , zalig toch hé?!



Maar we zullen maar eerst de winter en lente door zien te komen zekers hihi

Dank u voor het geduld en het komen kijken,

Groetjes,

5 opmerkingen:

tiny zei

Dat zou toch wel heerlijk zijn, als we d winter konden overslaan.Maar niet goed voor onze biologische klok denk ik!
En wat groente en fruit betreft, dat smaakt echt nergens na als je het in de winkel koopt.
groetjes tiny

Marianne zei

Ik wil de winter helemaal niet overslaan hoor, hutsepot, lekkere stoofschotels, ik kan er echt van genieten. van alle seizoenen trouwens. December is mijn favoriete maand om te bakken, heb heel wat uurtjes in de keuken doorgebracht, maar ik kan het niet opbrengen om van al mijn baksels een foto te maken hoor.Het slaatje zal zeker deugd gedaan hebben, het ziet er lekker fris uit.

marika zei

helaas,voor de zomer zult ge toch nog een tijdje moeten wachten vrees ik.Maar voor zo'n slaatje te eten kan niemand u tegenhouden he.Een appeltje en noten zijn trouwens ook heel erg lekker in een slaatje

groetjes,marika

Terray zei

Succes met je verbouwing en die zomer...........ik geloof dat we daar allemaal al wel naar verlangen.

Groetjes
Tertia

Margo zei

Ik begin ook al lekker met de sla hoor, enneuh als het weer niet wil volgen dan haal ik lekker de grill boven, geeft al een beetje het zomergevoel he :)
Liefs
Margo